2014. augusztus 23. |
∑: | |||
1. | Nachtmystium The World We Left Behind |
9 | 9 | |
2. | The Isolation Proces... The Isolation Process |
9 | 9 | |
3. | We All Die (Laughing... Thoughtscanning |
9 | 9 | |
4. | Youth Forgotten Ghost of a Fallen Empire |
8.5 | 8.5 | |
5. | Harakiri For The Sky Aokigahara |
7 | 7 | |
6. | Glorior Belli Gators Rumble, Chaos Unfurls |
7 | 7 | |
7. | Marginal The Venom |
6.5 | 6.5 | |
8. | Throne of Katarsis The Three Transcendental Keys |
6.5 | 6.5 | |
9. | Funest Desecrating Obscurity |
5 | 5 | |
10. | Lucifer's Fall Lucifer's Fall |
3.5 | 3.5 | |
∑:
|
7.1 | 7.1 |
nascence | 2014. augusztus 23., szombat, 18:24 | |
Csatlakozott:
2010. november 27. Hozzászólások: 1008
|
Nah...pont Zolixius-ra nem tippeltem volna, hogy Ő ajánlotta a The Isolation Processt ... |
|
insomnium | 2014. augusztus 23., szombat, 07:49 | |
Csatlakozott:
2008. január 14. Hozzászólások: 200
|
Ha csak az idei fordulók nyertes lemezeinek átlagát nézem, nem kevés anyag végzett 8.5 vagy a feletti átlagpontszámmal: Goatwhore - Constricting... 8.5 Mastodon - Once More Round the Sun 8.6 Vader - Tibi et Igni 8.5 Grown Below - The Other Sight 9.2 Dead Congregation - Pomulgation of the Fall 9.2 Doom VS - Earthless 9.1 The Great Old Ones - Tekeli Li 9.4 Tryptikon - Melana Chasmata 9.3 Trenchrot - Necronomic Warfare 8.8 Figyelemre méltó mindez egy alapvetően heterogén - bár a négy-öt évvel ezelőtt pontozókhoz képest mindenképp homogénebb - tagságtól. Tehát azért a nagy károgások és nyavajgások - amit amúgy főleg idősebb, már befutott zenészektől hallani - ellenére születnek kimagasló rock/metál albumok a modern érában is... |
|
Perszepeta | 2014. augusztus 21., csütörtök, 19:15 | |
Csatlakozott:
2010. szeptember 28. Hozzászólások: 1308
|
A kör feléig eljutottam én is, de fél munkát nem végzek én sem A következőt is kihagyom, szabadság miatt |
|
ZolixiusRex | 2014. augusztus 19., kedd, 06:09 | |
Csatlakozott:
2011. január 31. Hozzászólások: 1788
|
Nyugi, még nincs vége a körnek. -- In Grind We Trust! |
|
arallu72 | 2014. augusztus 19., kedd, 01:01 | |
Csatlakozott:
2012. február 27. Hozzászólások: 524
|
Nekem nem! Én szeretem Swanö lemezeit! Az Edge Of Sanity mindig tetszett! Bár nem hallgatom annyit mint régen! Sőt a Nightingale Stalingrad száma kifejezetten tetszik! De ez van! Nem tetszhet mindenkinek ugyanaz! |
|
BlackZone | 2014. augusztus 18., hétfő, 23:53 | |
Csatlakozott:
2013. november 23. Hozzászólások: 223
|
Ezt a kört most nincs kedvem végig pontozni (férc munkát meg nem szeressem), de a The Isolation Process védelmére kell kelnem. Ennek a körnek ő a nyertese nálam. 9-ről indult, de aztán felment 10-re. Olyan méltatlannak érzem jelen helyét a listán. |
|
nascence | 2014. augusztus 18., hétfő, 22:50 | |
Csatlakozott:
2010. november 27. Hozzászólások: 1008
|
Én a Crimson II-t tartom a csúcsnak...szerintem jobb lett mint az első |
|
nascence | 2014. augusztus 18., hétfő, 22:42 | |
Csatlakozott:
2010. november 27. Hozzászólások: 1008
|
Szerintem is ez így van rendjén...és ebben az oldalban az a jó, hogy lehet nyugodot szívvel 1-es pontokat is osztogatni...Nem akarom megint a Hammerworld-öt ekézni (vagy Metal Hammer....már nem tudom mi a neve manapság)...de nekem ott furcsa volt, hogy 5 pont alá szinte soha nem mentek pontozáskor...itt az 5-6 pontos album a ingerszegénységet tükrözi... Azért Dan Swanö dolgaiért én is rajonkok ám |